Sunday 22 October 2023

Part 8 - Penawar Yang Sempurna

 Bahagian 8 - Ikatan Yang Terbuka

Sebaik sahaja melepaskan pelukan Hasrul, El bergegas ke pintu untuk keluar. Aku mengekorinya dengan segera tanpa mempedulikan Hasrul. 

"Eh kenapa jalan laju sangat ni?", usikku ketika dapat mengejarnya di hadapan lif. Berbeza dari sebelum ini, aku berani mengusiknya kerana yakin dia dan Hasrul telah berbaik semula. Aku masih dapat membayangkan dengan jelas cara mereka berpelukan tadi. Seperti pasangan kekasih/ suami isteri berpelukkan. 

Sepanjang perjalanan pulang ke rumah, tangan kiri yang aku letakkan di atas pehanya digenggam. Kegembiraan jelas terpampang dari raut wajahnya. 

Mungkin sebagai reward ataupun tanda terima kasih, El melayan kehendak seks aku pada malam itu. Aku dapat rasakan layanan yang lebih special dari kebiasaan. 

"Lepas ni abang kena share semula la breast ni dengan Hasrul", aku berseloroh semasa menggomol dadanya. 

"Abang bagi tak?", balas El dengan raut wajah menggoda. 

Pada ketika itu aku tahu kami sudah on the same page. Aku berasa lega kerana kami mahukan perkara yang sama. Sesekali kami mengimbas beberapa adegan yang pernah El lalui bersama Hasrul. 

Antara dirty talk favourite El.. 

"El nak buat doggy lama-lama" 

"El nak dia (Hasrul) pancut dalam-dalam" 

"Nanti abang tengok je masa dia fuck El" 

"El nak buat dengan dia masa abang outstation" 

Walaupun melalui bisikan, aku dapat dengar dengan jelas wishes diluahkan El. Semuanya seperti telah dibayangkan dengan teliti. 

Aku sendiri juga sudah terbayang pelbagai kemungkinan yang akan berlaku. Setelah 4 bulan terpisah, mesti banyak yang El hendak lakukan bersama Hasrul dalam pertemuan mereka nanti. 

-the end-


2 comments: