Sunday 22 October 2023

Part 6 - Berakhirnya Syurga Dunia

 Bahagian 6 - Kesudahan

Dalam banyak-banyak jalan cerita yang jadi fantasy kami, ada satu yang kerap diulang El. Aku akui, selain lebih masuk akal, orang yang difantasikan ni wujud in real life berhampiran kami membuatkan kami bersetuju ianya fantasy terbaik yang kami ada. 

Jika dibuat analisa, memang boleh dilihat jelas preference fantasy yang dihasilkan aku dan El. Aku sentiasa mencari variety dan kelainan. Maka muncul lah jalan cerita El berskandal dengan anak jiran, atau skandal dengan rider yang datang hantar makanan kat rumah or skandal dengan cashier muda kat 7e dekat rumah. 

Bagi El pula, semua tu tak masuk akal dan kurang digemari. El lebih gemarkan fantasy yang terdapat high chances untuk berlaku dengan orang di sekelilingnya. Dalam kes ini, skandalnya adalah officematenya sendiri. 

Setelah puas memujuk dan selepas beberapa siri intim kami, El akhirnya menunjukkan kepada aku gambar officematenya yang dimaksudkan di Insta. Taste El memang boleh dijangka. Lelaki dengan warna kulit tidak terlalu cerah, berbadan tegap dan dalam kebanyakkan post di insta, sentiasa berbaju fit menyerlahkan bentuk badannya yang aku jangkakan, athlet-y.

Oleh kerana ianya adalah fantasi, dan ini bukan kali pertama El mempunyai skandal, aku tidak melatah atau terkejut dengan pendedahan El. Tambahan pula, aku yakin keberangkalian ianya untuk berlaku sangatlah slim. Lelaki idamannya itu telahpun berkahwin dan baru sahaja mendapat anak pertama. Yang membuatkan ianya lebih mustahil adalah walaupun di tempat kerja yang sama, mereka bekerja di department yang berlainan dan tidak pernah bertegur sapa. Jarak umur yang terlalu jauh (El dengan 12 tahun lebih tua) juga akan membuatkan fantasy ni sukar jadi realiti. 

"Eh, tapi dah kawin ni. Dah la department lain-lain. nak initiate conversation pun payah.", usik aku pada El. 

"El tau la apa nak buat. Abang jangan menyesal", jawab El ringkas. 

Buat sex di office selepas office hour tanpa pengetahuan aku adalah fantasi kegemaran El. 

Walaupun fantasi, aku mengiyakan apa sahaja digambarkan El. Aku lega kerana dapat overcome satu lagi kesukaran dalam perkahwinan aku dan El. Akhirnya El mempunyai 'storyline' digemari yang membantu hubungan sex kami lebih stabil. Ada sahaja fantasi baru yang dibayangkan bersama rakan pejabatnya itu. 

Walaupun El sentiasa berubah dan aku ambil masa yang lama untuk memahami El, aku dapat simpulkan wanita juga perlukan thrill untuk keseronokan.

Bagi aku, part paling best dalam adventure kami ni adalah mempunyai isteri sendiri sebagai partner-in-crime untuk berkongsi fantasi yang sama. 

Setiap fantasy sudah tentu lebih indah jika menjadi reality. Tapi untuk re-create peluang yang sama seperti sejarah kami dengan Hasrul perlukan keajaiban. 


No comments:

Post a Comment