Sunday 22 October 2023

Part 3 Berakhirnya Syurga Dunia

 Bahagian 3 - Terkesan

As expected, ketiadaan hasrul memang beri kesan pada sexlife aku dan El. Tiada lagi back-to-back sex atau keghairahan seperti kebiasaan. 

Untuk sebulan dua yang pertama, El masih lagi dapat bertahan dengan kekurangan aku. Dia masih lagi boleh tersenyum apabila aku sudah pancut dan dia masih belum climax. 

Sehinggalah aku perasan riak mukanya semakin jelas tidak happy dengan apa yang berlaku. Moodnya agak kurang baik pada keesokan hari setiap kali kami bersama. 

Kami mula kerap bergaduh disebabkan perkara yang kecil dan remeh. Walaupun bukan bergaduh besar tapi aku dapat rasakan kemesraan antara kami semakin berkurangan. 

Kami cuba selesaikan masalah dengan berbincang tetapi hasilnya adalah pergaduhan yang lebih teruk. Mungkin combination ego lelaki aku dan mulut El yang tak bertapis membuatkan situasi bertambah sukar. 


No comments:

Post a Comment