Sunday 22 October 2023

Part 5 Berakhirnya Syurga Dunia

 Bahagian 5 - Pengganti

Sebagai patches kepada masalah kami, aku layankan idea El untuk fantasize "sesi dengan Hasrul" . Aku cuba ikut kehendak El recreate semula kenangannnya dengan Hasrul. Untuk pose yang tak dapat aku buat atau di luar kemampuan aku, aku akan gunakan dildo kami yang dah berusia bertahun-tahun. Selain itu, aku juga dah semakin pakar menggunakan lidah untuk "servis" private part El yang di bawah. Ada masanya sampai nak terkehel rahang dan leher aku nak tunggu El climaks. 

Tapi itulah, lama kelamaan El makin bosan dengan layanan aku. Kami sedar kami ada masalah apabila kami semakin jarang buat sex, dan sudah tentu kami kerap bergaduh. Lagi teruk apabila berminggu-minggu kami tak bersentuh kulit walaupun ketika tidur membuatkan kami tak dapat rasa kemesraan sesama sendiri. 

Dengan kekerapan bergaduh kami, ada masanya aku mengabaikan terus El seolah-olah dia tak wujud walaupun kami duduk serumah. 

Kadang-kadang aku merungut sendirian, "Kan bagus kalau ko ada skandal lain. Semua orang happy". Tapi pemikiran ni dipengaruhi keadaan aku yang sedang marah ketika tu. 

Ketika aku boleh berfikir secara rational, aku tahu salah satu penyelesaiannya ialah dapatkan pengganti Hasrul. Tapi dengan umur kami yang dah masuk 4 series dan circle of friends yang semakin kecil, sangat mustahil. 

Kami  kurang bergaduh apabila ada ruang antara kami. Ada satu ketika aku dapat rasakan timbul semula perasaan sayang antara kami. Mungkin kerana masih suami isteri, mood horny yang timbul antara kami adalah  mutual. Kami masih berfantasi untuk mengghairahkan keadaan ketika buat sex. Ketika ini, idea-idea yang timbul semuanya spontan.. 

skandal dengan officemate.. checked

skandal dengan cashier 7e dekat rumah.. pun checked

Bestnya bila fantasize ni aku boleh contribute kepada jalan cerita fantasy tu. Bukannya sekadar pelakon dalam story El. 


No comments:

Post a Comment