Wednesday 30 December 2015

Part 8 - Perubahan

Bersyukur sangat kerana perkahwinan kami dapat diselamatkan. Tuhan masih kurniakan kami sebuah keluarga walaupun aku dan El masing-masing berdosa. Aku bersyukur anak-anak kami masih mempunyai parents ketika membesar.


Dalam semua perkara yang sudah berlaku, ada cuma terkilan dengan proses penceraian yang aku dan El telah lalui. Kesan terhadap anak-anak dan ibu bapa kami. Sekiranya aku boleh undurkan masa, aku hanya berharap aku yang dahulu tidak cepat melenting dan buat keputusan terburu-buru. Tapi, suami manakah yang boleh tenang bila mengetahui isteri sendiri berdua-duaan dengan lelaki lain? Apa yang aku pernah baca di berita tentang kecurangan suami/isteri kini dialami aku sendiri. 


Aku tahu mesti ada ahli keluarga dan kawan-kawan yang tidak bersetuju kami kembali bersama. Ada yang jijik dan membenci kami. Tapi aku dapat rasakan ada juga yang ambil kesempatan terutama kaum lelaki. Bukan sekali dua aku dan El kena tukar nombor telefon. El kerap dapat message lucah dan usikan untuk buat sex dari nombor tidak dikenali. Aku tidak buruk sangka dengan kawan-kawan dan ahli keluarga aku sendiri. Mungkin cerita kecurangan El sebagai isteriku ini telah tersebar kepada kawan-kawan mereka yang lain. aku tidak berminat untu kenal pasti siapa yang cuba mengugut dan mengganggu kami kerana aku tahu semua ini salahku juga. Kalau aku tidak terburu-buru dan buka pekung di dada sendiri, mesti aku dan El tak perlu hadapi semua ni. El kelihatan risau dan sedih setiap kali terima message dari orang tak dikenali itu tetapi aku akan memujuk dan menenangkannya semula. 


Hikmahnya, hubungan aku dan El suami isteri bertambah baik dari hari ke hari. Begitu juga dengan hubungan sex kami. Mungkin juga terlalu baik kerana tidak berapa lama kemudian, El disahkan mengandung. Kami dikurniakan anak terakhir, bayi perempuan pada January 2012. Kini keluarga kami sudah lengkap. Dua orang anak lelaki (2008 dan 2009) dan seorang anak perempuan (2012). Kesemua anak kami dilahirkan melalui pembedahan caesarean. Walaupun tiada masalah untuk mengandung pada masa akan datang, kami sepakat untuk ikat peranakan El. Kami rasa sudah masa untuk kami settledown. Kami tidak lagi perlu risau sekiranya setiap kali buat sex aku akan terlepas pancut dalam rahim El.


Sehingga dikurniakan anak ketiga (tahun 2012) Hasrul tidak pernah benar-benar hadir pun dalam kehidupan sex kami. Semuanya masih dalam fantasi El. Aku tidak pernah sekali pun berbincang serius dengan El untuk mengajak Hasrul buat sex bersama. Satu-satunya masa aku dengar nama Hasrul disebut El adalah ketika dirty talk semasa buat sex.


Selepas bersalin anak ketiga kami, El memiliki bentuk badan baru, yang sehingga kini masih lagi kekal. Selepas habis cuti bersalin 2 bulan, kami terpaksa ganti keseluruhan baju di dalam almarinya sebelum dia masuk kerja. Kesemua anak kami disusukan badan sekurang-kurangnya setahun lebih. Oleh itu buah dada El memang agak besar untuk saiz badannya. Bukannya aku nak beri gambaran melampau, tapi tubuh El selepas bersalin kali ini adalah yang paling menggiurkan yang pernah aku lihat. Buah dada yang berisi dan padat dan pinggang yang sangat  ramping.


Dalam tempoh ini nafsu sex aku membuak-buak. Ditambah pula kini El dah ikat peranakkannya, aku kini boleh pancut dalam seseuka hati. Satu perasaan yang tak pernah aku alami setelah 6 tahun berkahwin. Namun bukan kesemua layanan nafsu aku terlayan oleh El.  Seperti kebiasaan, kami akan buat sex  sekali sahaja sebulan. (Aku sangat pasti tak pernah pun sampai 3 kali sebulan). Aku tak salahkan El. Memang mood dia untuk ikhlas buat sex datang sekali je sebulan, bila hampir masa datang bulannya. Oleh itu, setiap kali aku gersang, aku puaskan diriku sendiri dengan melancap. Hidup kami boleh dikatakan normal untuk beberapa ketika. 


Tanpa aku sedar sebenarnya tabiat aku kerap melancap memakan diri. Aku hanya bertahan tak sampai 5 minit sebelum aku terpancut, dan tanpa El turut sama puas. Kami akan menghadapi situasi yang sama setiap kali cuba buat hubungan sex. Aku telah cuba beberapa tips. Ada yang mencadangkan untuk melancap dahulu beberapa jam sebelum sex yang sebenar supaya dapat tahan lama. Masalahnya batang aku tidak cukup keras apabila masanya tiba. Berdasarkan bacaan, ini mungkin terjadi kerana berlaku kerosakkan pada saluran darah/saraf pada batang aku atau juga kerana saiz badanku yang obese, membuatkan aku tak cukup fit untuk bertahan lama.


Setiap kali aku terpancut sebelum El dapat merasa kepuasan, aku nampak dia seperti kecewa sikit. Pada awalnya dia turut menjaga hati aku dengan mengatakan dia tidak kisah. Tapi selepas beberapa bulan aku dapat lihat perubahan emosi dan perbuatannya. Aku faham, sudahlah mood dia untuk buat sex pun datang sekali sekala, tapi bila buat pulak tidak pernah dapat kepuasan. 


Bukannya aku tak mahu berubah. Tapi aku malu untuk berjumpa doktor. Aku baru berumur 30 tahun ketika ini. Aku cuba kawal kekerapan melancap tapi mood gersang buaknnya boleh ditahan-tahan. Aku tidak kisah 2 atau 3 minit aku perlu menggosok batang sendiri di tandas rumah atau pejabat asalkan aku dapat puas. Aku tahu kalau aku betul-betul buat sex dengan El pun aku tidak akan bertahan lama. (aku akui, aku pentingkan diri sendiri). Tentang saiz badan aku yang obese pula, bukannya aku tak pernah kawal makan atau buat senaman. Aku rasakan genetik juga menjadi faktor masalah ini.


Aku memang seorang yang pentingkan diri sendiri. Aku tahu, walau apa pun yang berlaku,  kami akan sentiasa jadi pasangan suami isteri. Ini terbukti dengan adanya anak-anak, walau dengan kes kecurangan dia dahulu pun kami masih lagi bersama. Pada masa yang sama, aku semakin sesat. Walaupun dengan masalah (cepat pancut) yang aku hadapi, aku masih lagi kerap melancap dan berfantasi bukan-bukan, terutamanya apabila membayangkan El buat sex dengan 2 orang lelaki. Cukold, mfm, wife sharing menjadi pilihan semasa aku browse video lucah di internet. Membayangkan yang aku sudahpun punyai isteri yang pernah kantoi curang dan juga calon (Hasrul) yang cenderung untuk buat sex dengan isteriku membuatkan aku bertekad dengan keputusanku. Aku akan minta tolong Hasrul untuk puaskan El. 


No comments:

Post a Comment