Wednesday 30 December 2015

Part 7 - Pemulihan

Kini kami kembali tinggal sebumbung. Untuk melupakan apa yang telah berlaku, kami memutuskan untuk berpindah rumah. kereta jazz El juga kami jual. Hubungan kami kembali normal.. kerja, balik rumah, rehat, jalan-jalan hujung minggu. 


Kami cuba untuk melupakan apa yang telah berlaku, walaupun hakikatnya hidup kami telah berubah. Bukan sedikit ahli keluarga dan rakan-rakan yang mengetahui punca penceraian kami. Kami malu untuk berjumpa dengan rakan-rakan dan ahli keluarga. Di fikiranku sering tertanya-tanya sejauh manakah cerita keterlanjuran El yang telah mereka tahu. Aku akui mungkin juga salahku kerana tidak dapat mengawal marah. mungkin aku tak perlu cerita dengan detail apa El dah buat kepada rakan-rakan dan keluargaku.


Sex pertama yang aku buat dengan El selepas rujuk adalah sebulan kemudiannya. Perasaanku berkecamuk ketika menyetubuhi El. Aku berasa marah dan geram membayangkan bagaimana El dan hasrul saling memuskan nafsu masing-masing dalam kereta tempoh hari. Pada masa yang sama aku berasa horny membayangkannya. Perkara itu membantu aku lebih bernafsu untuk fuck El. Aku dapat rasakan batangku menjadi keras lebih dari biasa.


El hanya merelakan apa yang aku buat padanya dan tidak menunjukkan sebarang minat. Aku mengetahuinya kerana ketika meraba-raba teteknya, tidak sedikit pun putingnya tegang. Aku juga sukar untuk memasukkan batangku kerana pussynya tidak basah seperti biasa. 


Tanpa perlu berfikir panjang, aku tahu yang El jadi begitu kerana diselubungi rasa bersalah. Adalah menjadi tanggugjawabku untuk memujuknya supaya mempercayai aku semula. (dialog)


A: El. abg tau kite dah janji takkan ungkit apa-apa tapi boleh tak abg nak tanya sekali ni je.

E: Tanya apa?

A: El sayang tak abang sebagai suami?

E: Sayang, sayang sangat-sangat

A: Habistu kenapa abg nak fuck ni tapi El macam tak semangat

E: El malu dan rasa bersalah dekat abang (akhirnya dia mengaku)


Mungkin kerana aku sememangnya dalam mood gersang ketika itu dan ditambah pula dengan suara lembut El meluahkan isi hatinya, aku juga rasa seperti ingin meluahkan perasaanku.


A: kita kan suami isteri. Abang pun sebenarnya ada jugak salah jugak dekat El


El diam menunggu pengakuanku


A:boleh tak jujur, apa lagi yang El dan Hasrul buat hari tu? sebelum/selepas tu pun buat ke?

E: sumpah abang. itu first and last EL duduk berdua dengan Hasrul. Even sekarang pun El dah taknak jumpa Hasrul.

A: El tak jawab soalan. apa lagi yang El buat dengan dia

E: abang. boleh tak kita lupakan je. El taknak kita gaduh

A: Please. abang nak closure. abang xnak tertanya-tanya or buruk sangka. Abang boleh maafkan El 100% tapi abang nak tau benda sebenar.

E: betul abang boleh maafkan EL 100%?

A: Kalau EL jujur dan ikhlas. sumpah abang maafkan

E: (Lama terdiam..) Okay.. abang janji x marah okay? 


El menyambung cerita. panjang lebar dia terangkan..


E: Malam sebelum tu, Hasrul ada share macam joke lucah sikit kat whatsapp. El pulak kebetulan lepas period so mmg horny sangat-sangat

E: Dia ajak jumpa pagi esoknya tu so El pun amik la half day. Kitorg lepak dalam kereta je. 


El berenti sekejap explain dan menunggu reaksiku. melihatkan aku tidak menunjukkan sebarang reaksi marah, dia menyambung;


E: Dia mintak tolong El lancapkan sebab dia kata dia tak pernah rasa. El ingat abang kata.. oral ni tak serius sangat so El ok je (Bila masa aku keluarkan statement oral tu okay... aku pun x tahu)

A: El guna tangan ke mulut?

E: Hasrul mintak nak rasa mcm mana kalau El buat kat abg.. bila dah kawin.

A: So dua-dua la... El kulum sekali. pakej lengkap (aku mcm marah sikit)

E: abg janji takkan marah kan..

A: Entahla. dekat abang, El tak bernafsu mcm tu pun

E: abang jangan la merajuk.. (sambil tangan dia mula meraba-raba batang aku. (perempuan. memujuk memang pandai)

A: El dah buat kat hasrul. abang dah tak special (aku buat-buat merajuk. tetapi btangku bertambah keras)

E: Abg nak El buat mcm mana kat abg? Abg cakap,ok? Anggap ni hukuman untuk El.

A: Eh, terpulang la abang nak balas dendam mcm mana (aku jual mahal). Sapa cakap abang nak buat ngan orang lain. Skrg ni turn abang kan? El boleh buat kat Hasrul, abang pun boleh suruh El buat kat org lain. Baru adil kan?


Terbeliak sekejap mata El. mungkin terkejut dengan kenyataan aku. 


E: (dalam nada memujuk) Abang tak sayang El dah ke? Abang nak suruh El fuck orang lain? Abang sanggup?


Again.. perempuan. kalau bab saiko, memujuk, spin cerita. merekalah nombor satu. Aku tiba-tiba hampir klimaks bila membayangkan dia dan Hasrul. ada sedikit kenikmatan untuk aku membayangkan mereka berdua.


sebenarnya aku memang semakin horny. Akhirnya aku keluarkan soalan yang sememangnya dah lama aku nak dapatkan kepastian.


A: El memang nak sangat ke buat dgn Hasrul?

E: buat apa?

A: ala buat-buat tanya pulak

E: abg la hari tu suruh fuck orang lain.. lepas tu bagi El fantasize dengan Hasrul

A: abg dah cakap dulu abg "ter"lepas cakap

E: ala, kalau tak fikir, mcm mana boleh cakap. abg nak El buat ngan org lain betul-betul kan? Tadi pun abang ada nak suruh El buat kat orang lain. El kenal abang. Abang pun suka cerita-cerita porn mcm tu. (sekali lagi dia salahkan aku)

A: abg sebenarnya tak sangka kita jadi mcm ni. ingatkan kita nak jadikan fantasi kita je. tak sangka El pergi cari Hasrul betul-betul


ketika itu, kami memang horny sangat-sangat. sememangnya perbualan mcm tu buat kami betul-betul bernafsu. Aku tekad. aku rasa dunia ni aku yang punya. Aku tak pernah rasakan keghairahan mcm ni. tambah2 bila kami suami isteri inginkan benda yang sama. Puting El sudah mula mengeras. Aku raba pussynya, pun sama basah. Tanpa membuang masa aku memasukkan batangku ke dalam pussynya dan mulakan hayunan. Sambil itu aku buat dirty talk dengannya: (ketika ni kami berdua sangat-sangat stim)


A: El tau kan taste abang, abang stim sangat bila imagine apa yang El dah buat ni. abg marah hari tu tapi sekarang abg horny sangat (aku mengaku sejujurnya)

E: (senyap menikmati hayunanku)

A: abg nak El buat dengan hasrul lagi .. (terkeluar perkataan itu dari mulutku)

E: Abang betul ke tak kisah El kena raba dengan orang lain?

A: Ada la syarat abang. abang kena ada sama. abang takkan benarkan El buat tanpa abang. Abg nak El anggap ni sebagai hukuman

E: El ikut je kehendak abang

A: abg rasa mcm El tengah uji abg la


Memang pada ketika itu cipap El lecak habis. makin banyak air yang keluar. so aku SANGAT-SANGAT pasti El memang maksudkan apa yang dikatakannya. dan aku menjadi sangat-sangat horny membayangkan apa yang boleh berlaku... setelah lama aku terdiam


E: mcm mana, abg. abg ok ke

A: (sambil teruskan hayunan, aku melayan sahaja perbualan itu) El yang uruskan semua ok.. tanya mak.. tanya Hasrul. abg tak kisah El nak buat mcm mana.

E: ok..


Aku rasa itulah sex paling best aku pernah rasa sepanjang perkahwinan. perasaan aku bercampur-campur. dari marah, geram, sedih, sayang kepada excited kerana akhirnya aku dapat luahkan apa perasaan dan penadapatku pada El.. dan aku dapat lihat El menerimanya dengan hati terbuka.


Tamat sahaja sex kami malam itu, kami sama-sama kepenatan. Aku tak pasti apa yang kami bualkan ketika sex itu sekadar dirty talk atau El anggap aku serius. Walauapapun berlaku, aku bertekad aku akan pertahankan hubungan suami isteri ini sehingga ke akhirnya. Aku sangat-sangat sayang padanya. 


Jauh di fikiranku berpendapat.. aku rela kongsi El dengan Hasrul sekiranya itu yang diperlukan untuk buat El happy dan kami kekal suami isteri. Kalau tidak, masakan ada pepatah "a happy wife is a happy life".


No comments:

Post a Comment