Sunday 5 September 2021

"Work from Home" Isteriku Bersama Bekas Kekasih Part 2

 Reality tak dapat dielakkan


Bukannya sukar untuk aku ingat/ flashback kali pertama aku 'izinkan' Hasrul datang ke rumah untuk puaskan isteri aku, El pada tahun 2013. Pada ketika itu, anak ketiga kami (lahir 2012) berumur setahun lebih. Walaupun bukannya setiap bulan kami berkesempatan untuk buat 'threesome', 8 tahun bukannya satu tempoh yang pendek.


Aku sangkakan rutin seks kami suami isteri dengan orang ketiga ni boleh dianggap telah cukup stabil dan kalis/kebal dengan sebarang perubahan. Mana tidaknya, dalam tempoh 8 tahun tersebut, kami tidak pernah kantoi dengan jiran, kawan atau ahli keluarga. Setiap kali kami plan untuk buat threesome, ianya akan berlaku sebagai rutin - teratur dan mengikut perancangan. Namun sangkaan aku meleset sama sekali. Tanpa aku sedari perubahan ini berpunca dari diri kami sendiri. 


Sejujurnya aku ada rasa teragak-agak sedikit untuk buat luahan kali ni. Kalau sebelum ini semua story aku adalah aku sebagai mangsa. Tapi kali ini, sebaliknya. Bumi mana tak ditimpa hujan. Aku akui, apa yang telah berlaku antara EL dan Hasrul kali ni sebahagian besarnya adalah salah aku. 


Apa sebenarnya yang dah berlaku? Memang sejak dari dahulu, setiap kali kami ajak Hasrul ke hotel atau datang ke rumah, aku akan turut bersama mereka di dalam bilik yang sama, walaupun aku tertewas awal dan terpaksa duduk di tepi katil atau di atas kerusi menunggu mereka selesaikan urusan. Aku merasakan perlu untuk berbuat begitu untuk menunjukkan aku masih lagi mempunyai peranan dan hak ke atas El. Aku perlu tunjukkan kuasa aku sebagai suami El di hadapan mereka. Oleh itu dah jadi seperti syarat, walaupun Hasrul dibenarkan untuk puaskan El, aku mestilah ada bersama mereka di dalam bilik. 


Macam dalam ayat iklan 'dah rasa sekali, mesti nak lagi'. Selepas kali pertama aku offer EL buat sex berdua sahaja dengan Hasrul pada Hari Raya Haji (2020) yang lalu, siapa sangka perkara yang sama akan berulang lagi. Cuma kali ni benar-benar special kerana pada ketika ini aku di pejabat!


Semuanya berlaku begitu pantas. Hanya dari perbualan, terealisasi kepada perbuatan. 


Pada 9 Oktober 2020 (Jumaat) itu, hanya aku yang keluar bekerja. Walaupun telah masuk tempoh perintah kawalan pergerakan pemulihan (PKPP), El masih lagi disuruh untuk bekerja dari rumah (work from home). 


Seperti kebiasaan, kami lebih selesa berhubung melalui whatsapp jika tiada perkara penting yang memerlukan perhatian yang segera. Untuk memudahkan penceritaan, aku akan share prinstcreen perbualan aku dan El pada hari itu yang mungkin boleh buat pembaca lebih mudah faham apa yang berlaku. 


Dari awal perbualan memang dah boleh nampak yang mood El agak baik. Pada ketika ini periodnya baru sahaja clear, mungkinjadi salah satu punca dia extra horny pada hari itu. 



Mungkin dianggap gurauan, El berseloroh sekiranya dia boleh ajak Hasrul datang ke rumah melayannya jika aku sibuk di pejabat. Sejujurnya aku tak balas message tersebut sebab sibuk di pejabat dan tidak sedar akan message tersebut. 



Terdesak.. El menelefon aku beberapa kali bila aku lambat balas msg. 


Dengan spontan, aku seperti 'panas' sikit dengan reaksi El. Dengan panjang lebar aku ingatkan kepada El sebab aku tak benarkan dia buat berdua sahaja dengan Hasrul. 




Tapi sehebat mana pun seorang lelaki, perempuan lagi pandai main tarik tali. Slowly aku dah mula bertenang. Sebenarnya aku sendiri pun semakin horny membayangkan situasi jika Hasrul ke rumah pada ketika itu semasa aku di pejabat.



Bila masing-masing dah mula horny.. tanpa sedar aku dah mcm bagi green light dekat El.. 



Untuk pastikan El tidak sorokkan apa-apa dariku, aku meminta prinstscreen perbualannya dengan Hasrul. 



Tak perlu zoom-in image kat atas. Ini adalah printscreen perbualan El dan Hasrul:



Nasib baiklah conversation aku dengan El sudah di penghujung apabila client yang aku nantikan untuk temujanji tiba awal di pejabat. Aku langsung tak dapat jawab panggilan telefon atau balas msg dari El.  Urusan pejabat aku hanya selesai pada pukul 1pm. Ketika ini kawan sepejabat aku sudah menunggu untuk bersama - sama ke masjid menunaikan sembahyang Jumaat. Aku betul-betul tak berpeluang hubungi El untuk dapatkan update apa yang sedang berlaku di rumah. 



Aku berkesempatan hantar message kepada El pada pukul 1.09pm sebaik sahaja aku sampai ke masjid. Hanya satu tick kelihatan pada notifikasi message yang aku hantar. Sambil melihatkan jam, aku hanya dapat buat jangkaan apa sedang dilakukan oleh mereka antara pukul 12pm hingga 2pm tersebut ketika aku tiada di rumah. 


Aku teringat kata-kata, 'kalau nak beri sesuatu biarlah ikhlas'. Aku tahu jika aku kerap menghantar message atau cuba menelefon El, mungkin hanya akan mengganggu mereka. Aku cuba untuk tahan perasaan dan bercadang untuk cuba hubungi semula El selepas sembahyang jumaat. 


Sebaik sahaja kembali ke pejabat selepas sembahyang Jumaat, aku terpaksa pula buat persediaan dengan rakan sepejabat lain untuk pertemuan dengan client pada sebelah petang. Jam sudah menunjukkan pukul 2.15pm tetapi message yang aku hantar tadi masih lagi dengan satu tick (belum diterima ataupun dibaca El). 


Akhirnya aku ada terima beberapa missed call dari El pukul 3pm, tapi satu panggilan pun aku tak dapat angkat kerana aku sedang entertain client pejabat. Hanya pada pukul 5pm, selepas urusan pejabat selesai, aku baru dapat menelefon El. Aku dapat dengar suara ceria El melalui telefon dan cuba untuk ceritakan apa yang berlaku, tapi aku minta untuk ceritakan apabila aku tiba di rumah. 


Setibanya di rumah, aku terus ke bilik tidur . El telah menukar cadar katil dan memakai haruman, seperti memang sedang menunggu untuk melayan aku. Aku sangat bernafsu bila melihatkan dia tersenyum di atas katil. Aku meminta El ceritakan apa yang berlaku sambil aku mula menanggalkan bajunya dan mencium badannya. Long story short, El memberitahu aku yang sex dibuat dengan Hasrul adalah sex biasa, cuma dibuat tanpa aku di rumah. 


Sejujurnya aku tak percayakan sangat story apa yang berlaku antara dia dan Hasrul. Aku berpendapat dia akan cenderung untuk jaga hati aku sebagai suaminya oleh itu berkemungkinan besar dia takkan ceritakan perkara yang sebenar. Aku tidak mahu letakkan beban tu padanya. Bagi aku sudah memadai jika aku tahu El tak disakiti Hasrul. 


Setelah aku bogelkan El di atas katil, aku dapat lihat beberapa tanda love bite di leher dan kedua-dua buah dadanya. Pussynya juga kelihatan kemerahan mungkin kerana masih lagi baru dijamah Hasrul.


Untuk justify kenapa rutin kami dah terupgrade sampai ke tahap ini (atau mungkin bagi sesetengah orang berpendapat alasan-alasan ni aku buat untuk sedapkan hati sendiri, izinkan aku sambung luahan.. Ada beberapa faktor yang menjadi penyebab. 


Faktor pertama - Kesukaran nak tolak rutin lama. Dalam bahagian sebelum ini aku ada ceritakan bagaimana aku secara tak sengaja temui/ overcome masalah aku cepat terpancut dengan menggunakan kondom. Walaupun masih tak dapat bertahan selama Hasrul, tapi sekurang-kurangnya El akui ada perubahan pada aku. Ini bermaksud aku dah tak perlukan bantuan Hasrul puaskan El. 


Tapi kepuasan seks apabila kami hanya buat berdua suami isteri sangat berbeza dari kepuasan semasa Hasrul datang turut serta. Sangat berbeza. Keseluruhan 'experience' dari awal sehinggalah selesai seperti ada yang kurang. Dengan kata lain, kami jadi kurang bernafsu dari rutin sebelumnya dan kepuasan yang kami rasai tidak sehebat dahulu. 


Terbukti kami tak dapat lupakan dan tinggalkan sepenuhnya rutin sebelum ini. Aku masih perlukan Hasrul untuk datang ke rumah sekali sekala seperti biasa untuk puaskan El. 


Faktor 2 - timing. El mungkin menggunakan advantage yang ada padanya, iaitu kesibukkan aku di pejabat untuk mendapatkan peluang berdua-duaan dengan Hasrul. 


El mungkin akan cari lagi peluang pada masa akan datang supaya perkara yang sama ini berulang. Tapi aku masih dengan pendirian aku - tidak akan sewenang-wenangnya benarkan mereka buat berdua-duaan tanpa aku. Sebagai seorang suami aku perlu tunjukkan ownership aku ke atas El, hak milik aku. 


Hope? Expectation? Aku tak boleh jangka apa yang akan berlaku. Aku tak minta atau cuba untuk buat pembaharuan pada hubungan unik kami ni. Tapi perubahan tu datang mengikut masa.. dan tak dapat dielakkan. 


No comments:

Post a Comment