Sunday 5 September 2021

Luahan Perasaan

 backup for entry 15 September 2020

Izinkan aku buat luahan lagi dalam entry kali ni. Harapnya aku tak melalut sangat. 


Bila korang tengok video atau short clip lucah yang orang forward dekat whatsapp/telegram, ade tak korang terfikir yg si laki atau pompuan dalam tu sebenarnya dah ada laki/bini atau boyfriend/girlfriend? Kiranya dalam video tu diorang buat bukan dengan pasangan sebenar. Sebabnya kalau tu suami/boyfriend/tunang sebenar, diorang takkan share video wife/gilfriend diorg kat orang lain.. Kan? 


Apa yang aku selalu terfikir kan ape tau.. Macam mana life 'pelakon-pelakon' tu dalam dunia realiti? Biasanya soalan-soalan yang simple je contohnya macam mana relationship wife/gilfriend tu dengan family diorang.. Ada ke ahli keluarga./kawan rapat diorang yang tahu perbuatan wife/gilfriend tu.. berapa kerap si suami/isteri makan luar tanpa pengetahuan spouse masing-masing.. dan banyak lagi soalan lain.


Aku akui, aku pun enjoy tengok video-video tu. Tipulah kalau aku kata aku tak save jugak dalam phone buat collection. Memang sekarang makin mudah nak dapat bahan-bahan. Bukak je group telegram, berderet-deret masuk video dan gambar. Automatic plak tu. 


Bila tengok "pelakon" wanita dalam video tu, mesti dada aku berdebar-debar sebab terbayang-bayang scene El buat benda sama kat Hasrul. Aku tak risaukan ada video kami yang tersebar sebab kami memang tak simpan. Kami pernah cuba untuk rekod tapi kami tak simpan lama. Rosak masa depan kami kalau video tu tersebar. 


Dalam story yang lepas, aku ada beritahu yang aku boleh overcome perasaan jealous bila teringatkan El ade hubungan dengan Hasrul. Rasanya aku kena restate balik kot. Bila aku mention aku tak jealous tu, aku maksudkan yang aku takde sebarang perasaan syak wasangka kalau El cuba untuk hubungi Hasrul direct, tanpa pengetahuan aku. 


Kami serik. Cukup sekali rumahtangga kami retak disebabkan tak bersikap jujur. Lepas kejadian tu, takde lagi rahsia yang kami simpan dari each other. Dengan apa yang kami dah lalui, aku percaya El takkan buat sesuatu yang boleh rosakkan kepercayaan aku. 


Berbalik semua pada luahan tadi. Sebulan sekali, bila hampir dengan tempoh period El, aku boleh nampak tanda-tanda dia horny. Lepas aku mandi, dia lurutkan towel aku dan buat blowjob.. Bila aku baring atas katil atau sofa, dia akan panjat atas badan aku dan suakan breastnya kat muka aku untuk aku hisap dan jilat. 


Masa ni sebenarnya fikiran aku tak kuat. Berkecamuk. 


Sudah tentu aku enjoy dan happy bila El lepaskan hornynya pada aku. Tapi pada masa yang sama melihatkan dia buat blowjob atau apa-apa aksi menggoda tu membuatkan aku teringatkan scene dia buat perkara yang sama dekat Hasrul. Bila lihat jari jemarinya, aku terbayang-bayang saat jari tu yang meraba-raba tubuh Hasrul. Apabila melihatkan bibirnya, aku tak boleh lupa saat bibir tu meniti di sepanjang batang Hasrul. 


Sedikit sebanyak aku muka berfikir yang bukan-bukan. Aku tertanya-tanya, adakah dia ikhlas lepaskan nafsunya pada aku atau dia membayangkan sedang buat dengan Hasrul? 


Bila bersendirian, perasaan tak menentu ni semakin menjadi-jadi bila aku lihat video-video lucah kat telegram atau whatsapp. Walaupun bukan video kami, tapi scene/aksi yang dilakukan dalam video tu adalah sama seperti aku lihat terjadi antara El dan Hasrul. 


Satu lagi situasi membuatkan dada aku asyik berdebar-debar adalah bila El meminta aku waxkan bulu pada kawasan pussynya sebelum kami berjumpa dengan Hasrul. Membayangkan aku sedang merapikan 'ladang' untuk dikerjakan orang lain membuatkan aku jealous sikit. Tapi aku happy bila tengok El berpuas hati dengan badannya. Perempuan mana tak suka kelihatan cantik, kan? Sekali lagi aku bersetuju dengan statement happy wife, happy life.


Sebenarnya kerap juga aku sampaikan pada El perasaan jealous ni. Tapi mungkin juga sebab aku adalah lelaki, so aku senang dipujuk. Setakat ni, aku memang mudah termakan dengan kata manis El. Aku bersyukur kerana El masih lagi ambil berat dan kisahkan perasaan aku. 


Perasaan dan emosi seperti ni lah yang sentiasa berulang dan aku rasai setiap kali aku lihat El dan Hasrul secara berhadapan atau apabila aku triggered ketika lihat video yang dikongsikan di telegram atau di socmed. Sebenarnya bukan mudah untuk merelakan orang lain sentuh isteri sendiri.  Aku nak ingatkan diri sendiri dan orang lain bahawa perasaan jealous tu memang akan sentiasa wujud dan takkan hilang sepenuhnya.



No comments:

Post a Comment