Sunday 5 September 2021

Isteriku Sebagai Santapan Berbuka Puasa

 Sejak tahun 2013 hingga kini, amat jarang aku dapat berpuasa penuh di bulan Ramadhan. Paling kurang pun mesti sehari puasa aku akan terbatal. Jangan salah faham. Aku tak pernah bersetubuh dengan isteri aku, El di bulan puasa. Sebab aku tahu denda untuk seorang suami yang melakukan seks dengan isterinya pada waktu siang di bulan Ramadhan adalah berpuasa dua bulan berturut-turut. Denda yang aku tak mampu bayar. 


Sekadar pandangan peribadi, aku rasa agak mencabar mempunyai isteri yang nafsu seksnya above average. Atau mungkin juga lelaki lain pun hadapi perkara sama dengan isteri masing-masing cuma mereka tak ceritakan kepada orang lain seperti aku buat sekarang. 


El mula tunjukkan sign horny seawal tempoh beberapa hari sebelum datang period hinggalah dia dah boleh mula sembahyang/berpuasa semula. Sepanjang tempoh dia tak boleh sembahyang/berpuasa ni, batang akulah tempat dia lepaskan geram. Jika line clear (anak-anak dalam bilik masing-masing, tak ganggu kami), dia akan paksa aku hisap/ramas buah dadanya pula. Kebiasaannya aku akan turutkan sahaja. Namun ada masanya aku terpaksa menolak/berhenti sebab khuatir aku akan terpancut air mani secara tak sengaja membuatkan puasa aku terbatal. Kalau tak kena gaya, reaction macam ni biasanya akan buatkan El merajuk dengan aku. 


Kemuncaknya adalah selepas El clear dari tempoh period, iaitu selepas badannya dah boleh disetubuhi. Walaupun aku cuba puaskan El waktu malam, El tetap minta buat seks pada waktu siangnya. Aku tahu agenda El. Dia mahu gunakan peluang ini untuk membolehkan badannya dijamah Hasrrul seorang. Dan setiap kali itulah, walaupun Hasrul yang beraksi dengan isteri aku, tempiasnya masih terkena pada aku - puasa aku tetap terbatal!. Aku tak dapat tahan air mani aku dari terpancut walaupun aku tak lihat aksi mereka di depan mata. 


Tapi Alhamdulillah, ada kelainan pada tahun ini. Oleh kerana keadaan yang tak mengizinkan (line tak clear - anak-anak kami di rumah kerana sekolah tutup dan ada juga yang dalam PDPR dan juga status PKP mengikut kawasan yang tak menentu), aku berjaya pujuk El untuk berjumpa dengan Hasrul pada waktu malam. Aku yang beri cadangan untuk buka puasa bersama dengan Hasrul. Untuk "blend" dengan suasana berbuka puasa di hotel di tengah KL, El memakai pakaian seperti ke office, kemeja dan seluar (walaupun dan hampir setahun dia work from home). Dia berpendapat kalau ada roadblock, boleh guna alasan dari/ke pejabat. 


Selepas bertahun-tahun mengenali kami, aku tidak pernah ragu segala arrangement dibuat Hasrul. Dari booking buffet ramadhan di Paya Serai hinggalah juga booking bilik di Hilton, xx. Semuanya seperti kemahuan kami. Kami tiba di restaurant hotel pukul 6.45pm, dari rumah masing-masing. Kami sempat bersembang casual dan Hasrul sempat serahkan kad bilik kepada aku di meja makan. Walaupun seharian berpuasa, tak banyak yang kami jamah apabila tiba waktu berbuka. Lagipun kami tak mahu  perut terlalu penuh dengan makanan. Selepas waktu berbuka, kami hanya berada di meja makan tak sampai 20 minit.  Hasrul mula beredar dari meja, dan kemudiannya diikuti aku dan El ke bilik di Tingkat x. 


Hasrul sedang baring di bahagian kanan katil ketika kami masuk ke dalam bilik. El melangkah masuk terlebih dahulu dan terus ke bathroom yang jaraknya 2-3 langkah dari pintu masuk, mungkin untuk menukar pakaian kepada night gown yang dibawanya. Aku pula terus masuk melepasi katil dan menuju ke sofa di tepi tingkap. 


Setelah beberapa ketika El pun keluar dari bathroom dengan masih bertudung dan berpakaian lengkap. Dia terus baring di atas katil di sebelah kiri.


"Eh, kenapa?", aku bertanya. Risau jika dia berubah fikiran.


Aku pandang mukanya menunggu jawapan. Tiba-tiba aku dapat lihat El tersenyum kecil  sebelum  membalas perlahan, "malu". 


Memang selalunya begini, akan ada awkward moment sementara masing-masing nak mula "panas'. Dengan spontan, aku cuba membalas bersahaja." Hish, buat-buat malu tapi nak tu. Hasrul, ko la start dulu", sambil aku berjalan melepasi katil dan menuju ke bathroom. Sedang aku berjalan ke bathroom, aku dapat lihat dengan anak mata Hasrul tidak menunggu aku pergi untuk berguling ke arah El yg baring di sebelah kiri katil. 


Di dalam bathroom, aku cuba berikan masa kepada Hasrul dan El untuk warming up dahulu. Aku melengah-lengahkan masa dengan mandi walaupun badan aku tidak berpeluh pun sejak dari rumah.


Sebaik sahaja aku keluar dari bathroom, aku lihat El masih lagi berbaring ketika Hasrul sedang mencium-cium lehernya sambil tangan Hasrul meramas-ramas buah dada El. El juga tidak bersahaja, tangannya turut meraba-raba celah kangkang Hasrul, merasai batang yang sedang keras. Aku kembali duduk di sofa memerhatikan mereka seperti kekasih yang lama tak berjumpa. Bukan aku tak mahu turut serta tapi aku tak nampak peluang untuk aku mencelah. 


Tidak puas meraba-raba dari luar pakaian, Hasrul mula membuka butang kemeja El satu persatu. El sempat menjeling padaku ketika Hasrul menyeluk masuk tangannya untuk keluarkan buah dada El dari kantung bra. Ketika sebelah kanan buah dada dijilat dan digit, sebelah kiri buah dada lagi dirampas dengan tangan. Sungguh rakus sekali Hasrul pada malam tu. 


Di sofa, aku mula keluarkan batang dan menggosok sendirian. Kadang-kadang aku terpaksa perlahankan gosokan khuatir terpancut awal. Terutama apabila melihat Hasrul menggigit-gigit puting El. Sesekali apabila Hasrul menarik-narik puting El dengan gigi, aku dapat lihat El mengerang manja. Dalam tak percaya, aku kagum dengan El, walaupun sudah lahirkan 3 orang anak, badannya masih lagi mengancam. Montok buah dadanya, ramping pinggangnya, kepejalan bontotnya dan lubangnya yang ketat membuatkan aku dan hasrul sentiasa rasa geram pada badannya. 


Selesai 'servis' bahagian buah dada El, Hasrul membenamkan mukanya ke celah kangkang El, memberi sign untuk 'servis' di bahagian bawah pula. Hasrul lantas bangun dari katil dan melurutkan baju dan seluar yang dipakai. Dalam masa beberapa saat kini dia bertelanjang bulat. Hasrul kemudiannya beralih ke arah El dan membuka butang dan zip seluar El, sebelum melondehkannya. Sementara itu El cuba menanggalkan tudung dan baju yang dipakai. Mereka kelihatan sangat gelojoh. Tapi aku faham perasaan tak sabar tu. Seperti tak boleh bazirkan setiap saat. 


Posisi pertama yang mereka lakukan apabila keduanya berbogel ialah posisi 69. Muka Hasrul terbenam sepenuhnya pada cipap El. Aku menghampiri mereka untuk melihat dengan jelas. Sementara itu El pula pula sedang mengulum batang Hasrul sambil mata terpejam. Aku dapat lihat jelas bibir El melekat rapat di sekeliling batang Hasrul apabila dia cuba mengulum dari hujung ke pangkal batang hasrul. Aku tersenyum sedikit. Tak semua orang dapat melihat/rasa apa yang aku sedang lihat. Pengalaman seperti ini tak dapat dibeli dengan wang ringgit. Timbul perasaan sayang yang teramat sangat pada isteri aku. 


Apabila sudah berbogel, lebih mudah mereka untuk mengubah posisi seterusnya. Satu demi satu posisi mereka lakukan. Ketika berpeluang, El akan cuba memandang ke arah aku ketika Hasrul sedang sibuk menghayun batang ke dalam lubangnya. Perasaan yang tak dapat digambarkan. Aku sudah lama tewas, ketika mereka bertukar-tukar posisi. 


Setelah hampir 30 minit, El menunjukkan tanda-tanda kepenatan. Ketika itu mereka dalam posisi doggy. Mereka seperti lupa akan kehadiran aku, tapi aku biarkan sahaja. 


"Nak pancut dalam ke luar? ", tanya Hasrul


Jika tadinya El masih boleh menahan posisi tersebut dengan lengan, kini dia biarkan sahaja mukanya tersembam di katil. Dengan termengah-mengah El menjawab, "dalam". 


Pada ketika ini batang aku kembali mengeras. walaupun sakit aku masih lagi menggosok batang aku mengikut irama hayunan hasrul dan El. Selepas beberapa kali hayunan yang laju, Hasrul merapatkan badan pada El sambil membenamkan keseluruhan batangnya dalam lubang El, menandakan Hasrul dah terpancut. aku yakin El sudah pun beberapa kali klimaks sebelum itu. El menggerakkan badannya ke depan dan tertiarap sepenuhnya. aku mendekati El dan menarik selimut untuk menutup badannya. Hasrul merangkak ke hujung katil untuk memberi ruang. Walaupun aku sudah beberapa kali berhadapan dengan scene sebegitu, tetapi aku sentiasa kagum dengan kebolehan mereka. 


Jam menunjukkan pukul 9.15pm atau 9.30pm ketika El terbangun. Aku menyambutnya dengan senyuman. "Nak lagi ke? Ke nak balik?", aku bertanya. Kami kena balik kerana anak-anak semua di rumah. 


"Tak laratttttt", jawab El sambil memusingkan badannya membelakangi kami. 


Setiap kali pertemuan dengan Hasrul, sangat jarang hanya buat satu round sahaja. Tambahan pula, kita sebagai lelaki kena faham bahasa wanita. Kalau dia kata "taknak" pun tak semestinya dia tak mahu, apatah lagi kalau dia tak jawab secara terus soalan lelaki. Aku tunjukkan isyarat kepada Hasrul untuk "test" El untuk mengetahui kehendak sebenarnya. 


Hasrul merangkak naik ke atas katil dan terus memeluk El dari belakang. Hasrul menyeluk masuk tangannya meraba buah dada El tetapi tak dihalang. Melihatkan respon begitu, aku tahu El mahu lagi tetapi mungkin malu untuk mengaku. 


"El, nanti last lepas hasrul pancut dalam, abang nak pancut jugak dalam boleh?", tanyaku bodoh, cuba melihat respon El. Aku mahu sedapkan hatinya yang next round ni atas permintaan aku dan bukannya keinginan El. 


"Jap, nak g toilet". El jawab ringkas sambil bangun dari katil dengan selimut menuju ke bathroom. 


Keluar sahaja dari bathroom, aku lihat El telah pun menyikat rapi rambutnya sambil mengenakan bathrobe yang disediakan. Sambil berjalan ke katil, dia menggosok-gosok buah dadanya "Sakit, boleh tak kalau taknak sentuh breast". Melihat kan bagaimana rakus nya Hasrul menggigit-gigit puting El tadi, memang patut sangat El baru merasai kesakitan pada putingnya. 


"Sayang ok ke. Ke nak stop? kitorg ok je", tanyaku untuk dapat kepastian. 


"Boleh je sekejap", El menjawab sambil merangkak ke tengah katil.


Seingat aku, jam menunjukkan 10.15pm apabila Hasrul dan El terbaring kepenatan buat kali kedua. Aku hanya join beberapa minit pertama kerana batang aku terlalu sakit untuk keras. Selepas berpakaian, kami tidak melengahkan masa untuk pulang ke rumah. El tertidur di dalam kereta sepanjang 20minit perjalanan ke rumah. 


Masih ada beberapa hari lagi untuk berpuasa sebelum Hari Raya tiba. Aku yakin El perlukan masa untuk recover dari malam ini. Aku berharap 'bekalan' yang diberikan Hasrul mencukupi sehingga raya nanti. 











No comments:

Post a Comment