Sunday 5 September 2021

"Work from Home" Isteriku Bersama Bekas Kekasih Part 1

 Norma Baru, Peluang Baru


31 Julai 2020

9 Oktober 2020

1 Januari 2021


Tiga tarikh ini sebenarnya adalah titik perubahan dalam hubungan terlarang isteriku, El dan bekas kekasihnya, Hasrul. Aku tidak menyangka kejadian pada Hari Raya Aidiladha pada 31 Julai 2020 lalu telah menjadi turning point yang menyebabkan situasi yang sama berulang pada 9 Oktober 2020 dan terkini, telah berlaku pada awal tahun ini. 


Apa yang aku ingin ceritakan di sini adalah kejadian yang berlaku pada 9 Oktober 2020. Kejadian inilah yang membuatkan aku  berhenti seketika dari berkongsi tentang hal rumahtangga aku di blog ataupun wattpad. Namun perkara yang sama berulang sekali lagi pada awal tahun 2021 membuatkan aku sedar, perubahan ini mungkin akan menjadi sesuatu yang kekal diantara El dan Hasrul. 


Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) /Movement Control Order (MCO) dilaksanakan pada 18 March 2020, El langsung tidak pernah ke pejabat. Mungkin inilah salah satu kelebihan bekerja dengan syarikat gergasi dan mempunyai cawangan di seluruh dunia. Mereka lebih peka dengan hal ehwal pekerja syarikat. Tambahan pula, jenis kerja yang dilakukan El sebenarnya boleh dilakukan di mana-mana, oleh itu tiada masalah untuk El deliver kerja yang diamanahkan kepadanya. 


Lain pula yang terpaksa aku lalui. Oleh kerana aku bekerja untuk syarikat kecil, aku perlu hadir hampir setiap hari ke pejabat. Majikan aku meminta beberapa orang pekerja untuk hadir ke pejabat di dalam diam-diam supaya operasi syarikat tidak terganggu sepenuhnya.


Selain anak-anak kami yang tak perlu ke sekolah ketika tempoh PKP ini, El juga adalah salah seorang yang paling gembira kerana tak perlu bangun awal ke pejabat. Memang ketara perbezaan yang dapat dilihat pada mood dan kelakuannya. Ternyata tekanan dan beban kerja pejabat mempengaruhi kualiti dan tahap kegembiraan seseorang.


Boleh diakatakan El sentiasa dalam mood yang baik. Mungkin kerana banyak masa terluangnya digunakan untuk tengok drama korea dan kisah cinta membuatkan dia kerap horny. Sebenarnya kami sudah mula kerap melakukan hubungan seks berbanding tempoh selain PKP. Mujurlah kami secara tidak sengaja telah menemui petua sementara untuk overcome masalah aku cepat terpancut. Setelah lebih 8 tahun aku tak guna condom, akhirnya aku mula gunakan kondom untuk lambatkan pancutan.


Walaupun aku sudah 'mampu' untuk puaskan El dengan kudrat sendiri, sekali sekala El masih lagi dipuaskan Hasrul. Aku tidak menyalahkan sesiapa. Boleh dikatakan ada sahaja perkara yang 'trigger' untuk kami berfikiran dan bertindak lucah. 


Dari perbualan melalui telefon hinggalah melalui whatsapp, memang akan ada sahaja moment usik mengusik dan perbualan berbaur lucah dari aku atau El. Semuanya masih terkawal sehinggalah pagi 9 Oktober 2020. 


Aku bercadang untuk simpan perbualan kami hanya sebagai kenangan. Tapi untuk lengkapkan story ni, aku akan sertakan skali  printscreen dalam folder yang aku simpan ni dalam next chapter. 




No comments:

Post a Comment