Friday 19 August 2022

Part 3 Hantaran Barang Kemas Kepada Isteri

Beraya di hotel

Sebaik sahaja dapat response, aku terus sampaikan persetujuan El kepada Hasrul melalui  whatsapp message. Bukan gelojoh tapi perkara seperti ini perlukan perancangan awal kerana melibatkan timing kami bertiga dan perkara yang agak penting seperti booking hotel. Tambahan pula weekend yang akan datang adalah Sabtu dan Ahad pertama selepas raya oleh itu mungkin ada perancangan ahli keluarga atau kawan-kawan yang ingin datang beraya ke rumah. Mungkin kami tak perlu tunggu weekend untuk berjumpa.

Aku akan pulang ke KL pada hari raya ketiga (Rabu) manakala Hasrul akan pulang ke KL pada hari raya keempat (Khamis). Oleh itu kami berpendapat hari yang paling sesuai untuk membuat booking hotel adalah pada hari seterusnya iaitu Jumaat setelah masing-masing telah pun settle down selepas pulang beraya. Tambahan pula aku boleh check-out hotel pada hari Sabtu, dan masih boleh spend hari minggu nanti sepenuhnya untuk menerima kemungkinan kunjungan dari keluarga atau kawan-kawan.

"Abang, nak kena pakai baju raya ke pergi hotel kejap lagi?", tanya El sebaik sahaja aku pulang dari sembahyang Jumaat.

"Eh itu pun kena tanya ke? Bukan ke kat hotel nanti kena tanggalkan jugak semua pakaian?", aku mengusik sambil tersengih.

El hanya mencebik bibir sebagai tanda malas untuk melayan usikan aku. Seperti yang aku jangkakan, soalan pakaian mana untuk dipakai hanyalah sebagai syarat untuk topik perbualan sahaja. Tanpa teragak-agak El mengeluarkan baju kurung moden yang belum digayakan untuk raya kali ini dari almari pakaian dan memakainya. Untuk barang yang dibawa ke hotel, El hanya pack baju tidur, sepasang pakaian  smart casual dan juga toiletries yang biasa digunakan. Semuanya dimuatkan dalam tote bag yang bersaiz 1/3 ketinggian badannya. Saiz bag yang hanya sanggup digunakan kaum hawa.

Kami bertolak ke hotel setelah bersiap ala kadar. Mungkin sudah ramai orang pulang dari KL, trafik tidak selengang yang aku sangkakan, tapi tidaklah teruk seperti hari biasa. Jam menunjukkan pukul 3.15 setelah kami selesai check-in di hotel dan aku  menghantar message update kepada Hasrul.

Setibanya di bilik, El terus merebahkan badannya ke tengah katil. Aku turut serta dengan berbaring mengiring di sebelahnya.

Sambil meramas-ramas jari tangan kanannya aku mula mengusik, "Ni jap lagi jari ni kena buat keje ni. Kena massage elok-elok takut cramp. Heheh", aku mulakan perbualan.

Walaupun hanya perbualan kosong dan tak bawa apa-apa makna, moment berdua-duaan seperti ini adalah permulaan yang penting untuk kami. Dari saat seawal ini kami dapat rasakan perasaan sayang atau ghairah diantara kami. Sesuatu yang aku sukar untuk gambarkan melalui penulisan di sini. Dengan kata lain, persediaan ala-ala pep talk tapi versi romantik.

Aku tak dapat kawal diri seperti kebiasaan. Lagipun aku tahu El ada panties and toiletries yang diperlukan untuk freshen up.  Reaction kami ni mungkin juga  disebabkan hampir sebulan tak buat seks semasa bulan puasa tempoh hari.

Tanpa membuang masa, aku buka zip seluar dan keluarkan batang kemaluan aku yang tegang untuk dipegang El. Aku tak bercadang untuk advance sehingga peringkat betul-betul buat seks tapi sekadar oral telah memadai sebelum ketibaan Hasrul. Pada ketika ni matlamat aku adalah supaya El menjamah dahulu batang aku sebelum melayan Hasrul. Ketika El menggosok-gosok batang aku yang mengeras, aku gunakan peluang tersebut untuk meraba-raba sambil mengggomol dadanya dengan muka aku.

Tidak cukup diramas dengan tangan El, aku gerakkan pula badan aku ke tengah katil. Dengan posisi baru ini, aku dapat suakan batang aku untuk dikulum El. El tidak menolak.. mungkin hanya boleh merelakan dengan masa yang suntuk sebelum ketibaan Hasrul.

Seperti jangkaan, tak lama kemudian loceng bilik kami berbunyi. Tersentak kami seketika walaupun sudah menjangkakan tetamu. El dengan segera bangun dari katil dan menyambar tote bag yang diletakkan berhampiran sebelum masuk ke bilik air. Aku pula cepat-cepat menutup zip seluar sebelum menuju ke pintu untuk membenarkan Hasrul masuk.

Sebaik sahaja melangkah masuk, Hasrul terus menghulurkan sebuah kotak kecil tertulis "Wah Chan" kepada aku sebelum menuju ke sofa di tepi katil. "Dah lama ke sampai?" kata Hasrul cuba mengagak. Keadaan cadar katil yang tidak tegang pada waktu itu menunjukkan sebaliknya.

Aku keluarkan gelang itu dari kotak. Gelang yang dibeli kelihatan jauh lebih cantik berbanding dari gambar. Memang padan dengan harga. Aku tersenyum membayangkan pergelangan tangan El apabila dihiasi dengannya.

"Lain macam kau pancing  El kali ni", tanya aku menguji Hasrul sambil menghulurkan kembali kotak gelang tersebut.

"Eh, sumpah. Tak ada apa-apa niat lain. cuma nak tunjuk appreciation je in return untuk semua yang El dah bagi selama ni", jawab Hasrul.

Jawapan yang sama seperti dalam messagenya. Aku tak pasti nak gelak atau menangis mendengarkan jawapan dari mulut Hasrul. Nak gelak sebab aku bangga wanita yang dipuja tu milik aku. Nak menangis pun ada, sebab wanita yang aku terpaksa kongsi tu adalah isteri aku.


No comments:

Post a Comment