Thursday 13 August 2020

Tastes and preferences

Macam mana seseorang tu nak dapatkan kepuasan bergantung pada taste dan preference masing-masing. Tambah-tambah dalam unique relationship seperti yang aku, El dan Hasrul sedang praktiskan ni, memang kami sedia maklum apa yang boleh dan yang tak boleh buat (do's and dont's) kalau nak hubungan ni berkekalan. Respect is a must! 

Mesti ramai yang akan turn-off dengan perkongsian aku kali ni. Sebab agak berlainan dengan kemahuan atau fantasi yang biasanya diimaginekan. Tapi macam yang intro aku tadi, tiada yang salah atau betul bila kita sendiri setkan relationship tu mengikut kemahuan kita.

Ok aku akui. kebanyakkan preference dan pantang larang ni memang banyak berpihak kepada El. Women are always right kan? Lagipun dia punya badan yang kami nak guna. So kena la respect rule tuan rumah. 

Entry kali ni aku buat dalam bentuk point formlah ye. Aku taipkan mana yang terlintas di fikiran dan bukannya ikut susunan priority. 

1. Hasrul dan El tak boleh keluar berdua tanpa pengetahuan aku. Perasaan cemburu aku dah lama hilang tapi aku merasakan perlu buat rule macam ni untuk ingatkan El dan Hasrul bahawa aku masih lagi mempunyai hak mutlak ke atas El. Apa guna aku sebagai suami kalau aku biarkan El bebas buat apa sahaja tanpa pengetahuan aku? 

2. Hasrul tak boleh hantar bunga/hadiah ke pejabat El walaupun sebagai anonymous. Pada awal-awal tempoh Hasrul dipanggil untuk buat sex dengan El. Dia sangat kerap menghantar hadiah dan bunga ke pejabat El mungkin sebagai tanda terima kasih. El tak selesa dengan layanan 'extra' ini kerana merasakan seperti dibayar untuk sex yang dibuat sedangkan dia melakukannya dengan rela. Aku pun tak faham kenapa El terlalu berfikir yang bukan-bukan. Siapa kata wanita tak ada ego? 

3. Tak boleh ada recording, gambar atau video. Aku memang teringin nak buat kenangan tapi membayangkan akibat buruk kalau gambar/video tu tersebar buat aku batalkan terus hasrat nak rakam. 

4. Hasrul tak boleh ada skandal dengan orang lain. Kami takut akan adanya penyakit berjangkit. Oleh itu kalau dia nak kekalkan hak buat sex dengan El, dia kena jaga exclusivity ni. 

5. El tak suka kiss mulut. kiss tempat lain takpe tapi kiss mulut ke mulut memang dia akan cuba elak. So jangan harap nak buat french kiss ke apa ke. Dipendekkan cite, bau air liur memang buat potong stim untuk El. 

6. Batang aku dan Hasrul perlu bersih sebelum dikulum El. Jika kami sudahpun masukkan dalam pussy sebelum nak buat oral, kami kena basuh batang kami di tandas dulu sebelum El benarkan kami masukkan batang kami dalam mulutnya. Sama juga kalau dia dah lama kulum batang kami. Sebab dia tak suka bau busuk air liur tu. So memang ada la trip keluar masuk ke tandas basuh our private part. 

7. Aku dan Hasrul diberikan kebebasan untuk terokai dua lubang je.. mulut dan pussy. Dubur adalah kawasan larangan.

8. El lebih rela Hasrul yang jilat pussynya berbanding aku. Alasannya sebab pussynya akan berair apabila dirangsang dan menganggap kawasan itu kotor. El tak mahu aku yang kena hadapi keadaan tu. Tetapi dia tidak kisah jika Hasrul yang buat kerana menganggap ia sebagai  'bayaran' yang perlu ditanggung Hasrul sebagai orang yang bukan suaminya. 

9. El tak benarkan langsung kami pancut air mani dalam mulutnya. 

10. El juga tak gemar kami pancutkan air mani pada mukanya. Dibolehkan tapi kami kena pujuk. Setiap kali mukanya terkena air mani kami, esoknya mesti kulit mukanya naik tompok-tompok merah kesan tompokan air mani kami. 

11. El memang tak kisah aku atau Hasrul dahulu yang mula-mula fuck dia. Tapi kebiasaanya aku yang akan terpancut lebih awal oleh itu aku tak boleh pancut di dalam pussynya. El tak mahu Hasrul fuck dalam keadaan lubangnya tak ketat (kurang grip) bila pussynya dipenuhi air mani aku dahulu. 

Macam ada lagi perkara yang aku tak masukkan di sini. nanti aku selitkan dalam story-story lain.. 

No comments:

Post a Comment